شناسهٔ خبر: 19608 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با بهره برداری از ۴۵۹۹ واحد مسکن مهر؛

مدرسه شهید محمد نیکار شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس افتتاح شد

مدرسه در مراسمی با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، جاسم جادری استاندار هرمزگان و فرشید دستوان مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان مدرسه شهید محمد نیکار شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم (ص) بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، فرشید دستوان در مراسم بهره برداری از این مدرسه گفت: مدرسه ابتدایی شهید نیکار در کمتر از یک سال تکمیل و به بهره برداری رسید. به گفته وی عملیات احداث این مدرسه با زیربنایی به مساحت دو هزار و ۴۷۰ متر مربع از تیرماه امسال آغاز شد.

دستوان اعتبار هزینه شده برای این مدرسه را بیش از دو میلیارد تومان عنوان کرد.

وی همچنین از تحویل پنج مدرسه دیگر تا مهرماه سال آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد، با تکمیل این مدارس بخشی از مشکلات آموزشی شهرک پیامبر اعظم(ص) مرتفع شود.

جاسم جادری نماینده عالی دولت در استان هرمزگان نیز در این مراسم بر لزوم در اولویت قرار گرفتن خدمات رسانی به مردم ساکن در شهرک مسکن مهر پیامبر اعظم (ص) بندرعباس تاکید کرد و گفت: طی یک سال اخیر سه مدرسه در این شهرک احداث شده اما شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس نیازمند ۲۲ مدرسه است و تا اول مهر سال آینده نیز تعداد دیگری مدرسه در این شهرک افتتاح خواهد شد.

احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای خدمات رسانی به مسکن مهر، اظهار داشت: ۴۷۷ مدرسه برای طرح های مسکن مهر کشور در حال احداث است که ۱۸۰ مدرسه آن تکمیل و دایر شده و همچنین احداث ۴۳۲ باب مسجد نیز آغاز شده که ۲۳۰ باب آن افتتاح شده و ساخت ۵۷ کلانتری نیز در طرح های مسکن مهر آغاز شده که ۳۲ واحد آن تکمیل شده است.

نظر شما